Regulamin
Regulamin sklepu internetowego
§1 Postanowienia Ogólne
Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, prowadzonego przez Usługodawcę – Antaria spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, adres: ul. św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001129190, NIP: 7831913735, REGON: 529832142, o kapitale zakładowym w wysokości: 5 000 zł, adres poczty elektronicznej: kontakt@drogamilosci.pl.
Dane kontaktowe umożliwiające Klientowi kontakt z Usługodawcą:
a) adres pocztowy: Antaria spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, ul. św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań,
b) adres poczty elektronicznej: kontakt@drogamilosci.pl.
Regulamin Sklepu Internetowego umieszczony jest nieprzerwanie na Stronie Internetowej, w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany Klientom przed zawarciem umowy.
§ 2 Definicje
Pojęcia, którymi posługuje się niniejszy regulamin oznaczają:
a) Konsument – jest nią osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego,
b) Przedsiębiorca na prawach konsumenta – jest nią osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
c) Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
d) Usługodawca – Antaria spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, adres: ul. św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001129190, NIP: 7831913735, REGON: 529832142, o kapitale zakładowym w wysokości: 5 000 zł., adres poczty elektronicznej: kontakt@drogamilosci.pl.
e) Usługa - informacja przesyłana cyklicznie drogą elektroniczną (newsletter, subskrypcja) przez Usługodawcę na podany przez Klienta adres e-mail,
f) Newsletter Darmowy - bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną w formie subskrypcji z zakresu coachingu, do której dostęp zyskują Klienci, którzy złożą Zamówienie za pośrednictwem strony internetowej działającej pod adresem https://drogamilosci.pl/ i na warunkach opisanych na ww. stronie internetowej oraz w niniejszym Regulaminie,
g) Newsletter Premium - płatna usługa świadczona drogą elektroniczną w formie subskrypcji z zakresu coachingu, do której dostęp zyskują Klienci, którzy złożą Zamówienie za pośrednictwem strony internetowej działającej pod adresem https://drogamilosci.pl/ i na warunkach opisanych na ww. stronie internetowej oraz w niniejszym Regulaminie,
h) Newsletter Premium+ - płatna usługa świadczona drogą elektroniczną w formie subskrypcji z zakresu coachingu, do której dostęp zyskują Klienci, którzy złożą Zamówienie za pośrednictwem strony internetowej działającej pod adresem https://drogamilosci.pl/ i na warunkach opisanych na ww. stronie internetowej oraz w niniejszym Regulaminie,
i) Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem: https://drogamilosci.pl/ przez Usługodawcę,
j) Panel Klienta - system do zarządzania Usługą płatną (zmiana danych, anulowanie subskrypcji, pobieranie rachunków), do której Klient otrzymuje dostęp w sposób automatyczny (bez samodzielnej rejestracji konta) po dokonaniu płatności za Usługę,
k) Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 Kwietnia 1964r. (Dz.U.2024.1061, t.j.),
l) Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344),
m) Klient/Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub planuje dokonać Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego z wykorzystaniem drogi elektronicznej,
n) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, w którym to Klient akceptuje ofertę Usługodawcy, która zawiera w szczególności cenę, rodzaj, oraz ilość Usług w ramach umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego. W przypadku Usługi Newslettera Darmowego oświadczenie woli Klienta, o którym mowa powyżej, będzie obejmować jedynie akceptację oferty zamówienia Newslettera Darmowego.
o) Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2023.2759, t.j.).
§ 3 Rodzaj i zakres Usług świadczonej drogą elektroniczną
Na warunkach określonych w Regulaminie Usługodawca świadczy na rzecz Klienta Usługi dostępne w Sklepie Internetowym.
Klient może korzystać z Usług z zastrzeżeniem spełnienia warunków technicznych, o których mowa w § 4 Regulaminu.
Wszelkie informacje, dane i materiały udostępniane w ramach Usług (w tym m.in. nazwy, logotypy, cenniki, a także kolorystyka i układ witryny) oraz wszelkie inne prawa własności niematerialnej związane z treścią Sklepu Internetowego należą do Usługodawcy lub podmiotów, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy i są chronione prawami autorskimi, prawami do znaków towarowych, prawami do baz danych lub innymi prawami własności intelektualnej. Wszelkie udostępnianie, kopiowanie i korzystanie z powyższych informacji, danych i materiałów w sposób inny, niż zapoznanie się z nimi, a w szczególności ich pobieranie, nagrywanie lub udostępnianie osobom trzecim, jest zabronione bez zgody Usługodawcy udzielonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
W ramach Sklepu Internetowego Klient może złożyć Zamówienie na następujące Usługi:
a) Newsletter Darmowy,
b) Newsletter Premium,
c) Newsletter Premium+.
§ 4 Warunki świadczenia Usługi drogą elektroniczną
Warunkiem prawidłowego korzystania z Usługi Sklepu Internetowego jest posiadanie przez Klienta urządzenia elektronicznego spełniającego następujące minimalne wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet;
b) zainstalowana przeglądarka Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Chrome, Opera lub Safari w najnowszej wersji albo inna przeglądarka kompatybilna,
c) posiadanie aktualnego, czynnego i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej,
d) prawidłowo działająca klawiatura lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na urządzeniu elektronicznym, z którego korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi korzystanie z Usługi Sklepu Internetowego.
Klientem może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna albo jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną.
Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i przestrzegać jego postanowień przed rozpoczęciem korzystania z Usługi Sklepu Internetowego.
§ 5 Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
Ceny wszystkich oferowanych przez Sklep Usług są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz są wyrażone w walucie złoty polski (PLN).
Ceny widniejące na stronie internetowej Sklepu Internetowego, jak również opisy Usług stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Usługodawcę. Powyższe nie dotyczy Usługi Newsletter Darmowy.
Usługodawca używa w Sklepie Internetowym kodów rabatowych upoważniających do zakupów Usług z rabatem zamieszczonym na kuponie. Kody rabatowe nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.
Do złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
Strona Sklepu Internetowego jest przygotowana do wyświetlenia zarówno na komputerach stacjonarnych jak i również urządzeniach mobilnych.
Strona Sklepu internetowego posiada certyfikat SSL – bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji.
W celu złożenia Zamówienia na stronie internetowej Sklepu należy dokonać wyboru jednej z Usług.
W celu zakupu Usług płatnych należy wybrać jeden wariant cenowy, a następnie przejść do procesu złożenia Zamówienia poprzez wypełnienie formularza płatności.
W toku procesu Zamówienia dokonywana jest automatyczna rejestracja Klienta w celu zarządzania subskrypcją.
§ 6 Zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym
Klient zobowiązuje się korzystać z Usług zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Zakazuje się Klientowi dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Klient zobowiązuje się w szczególności, że korzystanie przez niego z Usług lub dostarczanie przez niego treści w Sklepie Internetowym nie będzie:
a) naruszać jakichkolwiek praw autorskich ani innych praw własności intelektualnej, w tym między innymi patentów, znaków towarowych, tajemnic handlowych, praw autorskich, praw do wizerunku lub innych praw jakiejkolwiek strony trzeciej;
b) zawierać gróźb albo treści obraźliwych, nękających, oszczerczych lub naruszających prywatność innych osób;
c) zawierać przekleństw albo treści naruszających dobra innych Klientów, treści sprzecznych z wartościami lub zasadami społeczności albo treści w inny sposób niestosownych (tj. w szczególności treści sprzecznych z zasadami kultury osobistej, pozbawionych szacunku dla opinii i odczuć innych Klientów albo naruszających obowiązek godnego traktowania innych Klientów);
d) zawierać danych stanowiących informacje niejawne lub objętych ochroną tajemnic ustawowo chronionych – w zakresie w jakim wykorzystanie tych danych podlega ograniczeniu na mocy przepisów prawa;
e) stanowić spamu;
f) wprowadzać do Sklepu Internetowego lub w inny sposób wykorzystywać wirusów komputerowych lub jakichkolwiek innych kodów komputerowych, plików lub programów, które są zaprojektowane lub przeznaczone do zakłócania, uszkadzania, ograniczania lub zakłócania prawidłowego funkcjonowania jakiegokolwiek oprogramowania, sprzętu komputerowego lub telekomunikacyjnego;
g) powodować nieuzasadnionego lub nieproporcjonalnie dużego obciążenia na infrastrukturę informatyczną;
h) zakłócać lub próbować zakłócać prawidłowe działanie Sklepu Internetowego lub jakichkolwiek działań prowadzonych w Sklepie Internetowym; lub
i) prowadzić do ominięcia wszelkich środków, które Usługodawca może stosować w celu zapobiegania lub ograniczania dostępu do Usługi Sklepu Internetowego lub innych kont, systemów komputerowych lub sieci połączonych z Usługą Sklepu Internetowego.
W przypadku korzystania przez Klienta z Usług sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu lub powszechnie obowiązującymi przepisami prawa Usługodawca zastrzega sobie prawo do:
a) okresowego zablokowania Klienta dostępu do Usług,
b) natychmiastowego trwałego zablokowania dostępu do Usług.
Niezależnie od uprawnienia Usługodawcy, o którym mowa w pkt. 3) powyżej, w przypadku zamieszczenia przez Klienta w Sklepie Internetowym treści sprzecznych z postanowieniami Regulaminu lub powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, Usługodawca zastrzega sobie prawo do natychmiastowego usuwania tych treści.
§ 7 Warunki zawierania umowy sprzedaży
Zamówienia w Sklepie Internetowym można dokonywać poprzez prawidłowe wypełnienie odpowiednich formularzy dostępnych na stronach internetowych Sklepu internetowego. Zamówienie z błędnie wypełnionym formularzem może nie zostać zrealizowane.
Wypełniając formularz Klient ma obowiązek podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz NIP i danych adresowych firmy (jeżeli potrzebuje faktury VAT).
W przypadku Usługi Newslettera Darmowego złożenie Zamówienia następuje poprzez wypełnienie formularza, w którym Klient:
a) podaje swoje imię oraz adres poczty elektronicznej,
b) potwierdza zapoznanie się z Regulaminem i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień,
c) potwierdza złożenie Zamówienia poprzez wciśnięcie przycisku „Tak, wchodzę na Drogę Miłości”.
W przypadku Usługi Newslettera Premium złożenie Zamówienia następuje poprzez wypełnienie formularza, w którym Klient:
a) podaje swój adres poczty elektronicznej,
b) podaje swoje imię i nazwisko,
c) podaje dane karty płatniczej,
d) potwierdza zapoznanie się z Regulaminem i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień,
e) potwierdza złożenie Zamówienia poprzez wciśnięcie przycisku „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub równoważnego”.
W przypadku Usługi Newslettera Premium złożenie Zamówienia następuje poprzez wypełnienie formularza, w którym Klient:
a) podaje swój adres poczty elektronicznej,
b) podaje swoje imię i nazwisko,
c) podaje dane karty płatniczej,
d) potwierdza zapoznanie się z Regulaminem i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień,
e) potwierdza złożenie Zamówienia poprzez wciśnięcie przycisku „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub równoważnego”.
W przypadku wskazanym w pkt 4) i 5) powyżej, złożenie zamówienia nie jest równoważne z zawarciem Umowy sprzedaży, lecz stanowi złożenie oferty zawarcia takiej umowy.
Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Usługodawcę, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail potwierdzającą dokonanie zakupu.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili zaksięgowania środków na rachunku bankowym Usługodawcy, bądź przez innego operatora płatności.
Udostępnienie oraz utrwalenie treści umowy sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego i przesłanie stosownej informacji na adres mailowy Klienta podany przy składaniu Zamówienia.
Dokonywanie Zamówień w Sklepie Internetowym jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
§ 8 Sposób płatności i termin płatności
W Sklepie Internetowym istnieje możliwość płatności za pomocą zewnętrznego serwisu płatności elektronicznych Stripe (płatność kartą). Płatności realizowane są na podstawie osobnego regulaminu dostawcy usługi płatności, który zostanie udostępniony Klientowi w momencie dokonywania płatności za Usługę.
Klient jest obowiązany do dokonania płatności niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
Możliwe jest skorzystanie w ramach ww. zewnętrznego systemu płatności z płatności cyklicznych za Usługę w formie płatności miesięcznych lub rocznych.
Płatność następuje w PLN (złoty polski).
§ 9 Dostawa
Zamówiona Usługa jest dostarczana poprzez przesłanie Klientowi na adres poczty elektronicznej wskazany w Zamówieniu dostępu do:
a) w przypadku Usługi Newsletter Darmowy: subskrypcji wiadomości w wersji podstawowej,
b) w przypadku Usługi Newsletter Premium: subskrypcji wiadomości w wersji zaawansowanej,
c) w przypadku Usługi Newsletter Premium+: subskrypcji wiadomości w wersji zaawansowanej z dostępem do aplikacji Discord.
Usługodawca oświadcza, że materiały pozyskane przez Klienta od Usługodawcy w ramach zamówionych Usług mogą być wykorzystywane przez Klienta wyłącznie na potrzeby, związane z realizacją przez Usługodawcę zamówionej Usługi. Klient nie ma prawa wykorzystywać przekazanych materiałów na jakiekolwiek inne cele, w tym w szczególności nie ma prawa udostępniać ich osobom trzecim, kopiować, wykorzystywać publicznie.
§ 10 Odnawianie i rezygnacja z subskrypcji
Klient może w każdej chwili zrezygnować z Subskrypcji poprzez wyłączenie płatności odnawialnych, czyniąc to w panelu Klienta za pomocą przycisku “anuluj Subskrypcję” lub równoważnego.
Klient może zmienić metodę płatności odnawialnej w panelu Klienta, do którego otrzymał dostęp po wykupieniu Newslettera.
W przypadku rezygnacji z płatności odnawialnych Klient zachowuje dostęp do Newslettera na cały opłacony okres.
Kwota kolejnej płatności odnawialnej za Subskrypcję jest podana podczas składania Zamówienia Subskrypcji, jak również w panelu Klienta.
Klient może w trakcie okresu rozliczeniowego w każdej chwili zmienić wariant subskrypcji Newslettera oraz zmienić dane karty płatniczej.
Usługodawca nie przechowuje w swoim systemie danych pozwalających na realizację transakcji, a jedynie przesyła je do dostawcy płatności (Stripe).
Przekazanie danych karty płatniczej podczas składania zamówienia przez Klienta powoduje, że płatność ta zostaje ustawiona jako domyślna i będzie wykorzystywana w kolejnych płatnościach Klienta.
Nieopłacenie Subskrypcji na kolejny okres rozliczeniowy do określonego terminu wskazanego w wiadomości e-mail oraz w panelu Klienta oznacza rezygnację z Subskrypcji. Subskrypcja wygasa automatycznie po przekroczeniu tego terminu.
Klientowi nie przysługuje zwrot środków z tytułu anulowania Subskrypcji. Dostęp do Produktów w ramach Subskrypcji utrzymany jest przez cały okres, za który Klient opłacił Subskrypcję.
Po przekroczeniu daty obowiązywania Subskrypcji Klientowi odebrany zostaje dostęp do Newslettera.
Usługodawca dąży do utrzymania dostępu do Newslettera przez cały okres obowiązywania subskrypcji, lecz zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji o zakończeniu utrzymywania Newslettera, o czym powiadamia Klienta z wyprzedzeniem co najmniej 90 dni przed planowaną datą zaprzestania wysyłki Newslettera.
W razie zaprzestania wysyłki Newslettera, Klient może domagać się zwrotu części ceny w proporcjonalnej wysokości do pozostałego czasu wykupionej Subskrypcji względem okresu Subskrypcji.
Klient otrzymuje dostęp do aplikacji Discord w ramach Subskrypcji.
§ 11 Odstąpienie do umowy
Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty jej zawarcia (otrzymania potwierdzenia, o którym mowa w § 7 pkt. 4) Regulaminu bez podania przyczyny. Informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
Produkty wirtualne do pobrania nie podlegają zwrotom.
W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w pkt. 1) powyżej, Klient powinien poinformować o tym Usługodawcę, składając oświadczenie o odstąpieniu na formularzu udostępnionym mu przez Usługodawcę, które może zostać wysłane pocztą na adres: Antaria Sp.z o.o., ul. Św. Marcin 29/8, 61 - 806 Poznań; może to także zrobić drogą elektroniczną za pomocą formularza odstąpienia od umowy przesłanego na adres mailowy Usługodawcy kontakt@drogamilosci.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu złożone po terminie, o którym mowa w pkt. 1) powyżej, nie wywołuje skutków prawnych.
Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu) jest przekazywany Klientowi w formie elektronicznej w postaci załącznika do Regulaminu i/lub w formie elektronicznej (w załączniku do korespondencji elektronicznej potwierdzającej przyjęcie Zamówienia do realizacji).
W przypadku złożenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznego formularza odstąpienia od umowy, Usługodawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (na trwałym nośniku danych w rozumieniu art. 2 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta).
W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez Klienta płatności z wyłączeniem kosztów wysyłki, zostaną przekazane na rachunek bankowy Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Usługodawcę oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
Usługodawca oświadcza, iż zwrot płatności, o którym mowa w pkt. 6) powyżej, zostanie zrealizowany za pomocą przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy. Usługodawca w porozumieniu z Klientem, może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Klienta dodatkowych kosztów.
Usługodawca oświadcza, że prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów ujętych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.
Zawierając umowę Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta potwierdza, iż zapoznał się z treścią Regulaminu, w tym potwierdza, iż został zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru.
§ 12 Metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych
W procesie składania zamówienia, przy pomocy elektronicznego formularza zamówienia, istnieje możliwość dogodnej edycji wprowadzanych danych oraz zmiany przedmiotu Zamówienia do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
Po złożenia zamówienia i przyjęciu go do realizacji, poprzez wysłanie wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail, można dokonać korekty we wprowadzonych danych, ich weryfikacji, usunięcia błędu poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres elektroniczny Usługodawcy: kontakt@drogamilosci.pl
W przypadku wykrycia lub zamiaru skorygowania błędu w złożonym zamówieniu Klient/Usługobiorca ma prawo do jego zmiany w ciągu 12 godzin od otrzymanie e-maila, o którym mowa w pkt 2).
Po dokonaniu korekty zamówienia Usługodawca przesyła wiadomość e-mail na adres elektroniczny Usługobiorcy z potwierdzeniem wykonania korekty zmian.
§ 13 Tryb postępowania reklamacyjnego
Wszelkie reklamacje dotyczące Usług należy zgłaszać na adres poczty elektronicznej: reklamacje@drogamilosci.pl lub pocztą na adres Antaria Sp. z o.o., ul. Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań w ciągu 14 dni od momentu ujawnienia się przyczyn reklamacji.
Tylko reklamacje złożone w języku polskim będą rozpatrywane.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać informację w zakresie następujących danych osobowych Klienta składającego reklamację
a) imię i nazwisko,
b) adres do korespondencji,
c) adres poczty elektronicznej,
d) przedmiot reklamacji,
e) dokładny opis reklamowanej Usługi,
f) przyczynę reklamacji.
Reklamacje rozpatrywane będą przez Usługodawcę w terminie 14 dni od dnia doręczenia reklamacji zawierającej kompletne dane, o których mowa w pkt. 3) powyżej.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji, osoba składająca reklamację poinformowana zostanie w sposób, w jaki została zgłoszona reklamacja, na adres korespondencyjny lub poczty elektronicznej podany w reklamacji.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy wobec Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami Regulaminu.
§ 14 Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
Klient będący Konsumentem posiada w szczególności (lecz niewyłącznie) następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r., poz. 312 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1356).
b) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r., poz. 312 ze zm.), z wnioskiem o pozasądowe rozwiązanie sporu między Klientem, a Usługodawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.
§ 15 Zasady publikowania opinii
Każdy Klient może publikować opinie o Usłudze w odpowiednim miejscu na stronie Sklepu Internetowego. Opinia powinna być napisana językiem polskim z zachowaniem zasad poprawniej polszczyzny.
Opinie są subiektywnymi wypowiedziami Klientów. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść.
Klient oświadcza, że jego wypowiedź nie narusza obowiązujących przepisów prawa, ani praw osób trzecich. Ponosi on pełną odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego w Sklepie Internetowym.
Nadesłana opinia podlega weryfikacji przez Usługodawcę pod względem sprawdzenia czy opinia ta nie zawiera treści o charakterze bezprawnym tj. w szczególności, gdy opinia narusza obowiązujące przepisy, zawiera treści zakazane, reklamowe, dane osobowe, narusza prawa autorskie itd.
§ 16 Dane osobowe
Administratorem danych osobowych jest Usługodawca.
Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności Sklepu Internetowego, dostępnej na stronie https://miloscjest.pl/politykaprywatnosci
§ 17 Postanowienia końcowe
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania z ważnych przyczyn zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w odpowiednim terminie wskazanym przez Usługodawcę, nie krótszym jednak niż 7 dni.
Zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach oraz, w przypadku stosunku umownego o charakterze ciągłym, jeżeli Klient nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeku cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym https://drogamilosci.pl/regulamin
Umowy z Usługodawcą zawierane są w języku polskim.
Regulamin oraz umowy zawarte na jego podstawie skonstruowane są na gruncie prawa polskiego i na podstawie tego prawa powinny być oceniane i interpretowane.
Wszelkie spory wynikające ze świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę na podstawie Regulaminu podlegają jurysdykcji sądów polskich oraz są rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 grudnia 2024r.
Załącznik nr 1
INFORMACJA
DOTYCZĄCA KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy.
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy o świadczenie wybranej Usługi w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas - Antaria spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, adres: ul. św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001129190, NIP: 7831913735, REGON: 529832142, o kapitale zakładowym w wysokości: 5 000 zł, adres poczty elektronicznej: kontakt@drogamilosci.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie pocztą elektroniczną na adres kontakt@drogamilosci.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy na rachunek bankowy wskazany w treści oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Załącznik nr 2
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.
Adresat:
Antaria Sp. z o.o.,
ul. Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań,
adres poczty elektronicznej: kontakt@drogamilosci.pl
Imię i nazwisko konsumenta:
………………………………...…………………………………………………………………
Adres konsumenta (w przypadku oświadczenia przesłanego pocztą):
………………………………...…………………………………………………………………
Ja niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej Usługi: ……………………………………………………………………………………………………………
Data zawarcia umowy (proszę podać datę otrzymania Potwierdzenia Zamówienia Usługi ):
……………………………………………………………………………………………………………
Rachunek bankowy, na który ma nastąpić zwrot płatności: …………………………………………………………………
Data:
Podpis konsumenta:
……………………………..
……………………………..
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)